ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ


ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΒΕΛΑ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ 10500 ΕΝΣΗΜΑ

Νόμος 1759/1988 Ασφαλιστικός Νόμος ΟΑ.

Νόμος 1358/1983 Εξαγορά Στρατιωτικής Υπηρεσίας.

Νόμος 3710/2008 Ειδική Εκκαθάριση Δημοσίων Επιχειρήσεων.

Νόμος 3717/2008 Κοινωνικές Ρυθμίσεις.

ΦΕΚ της 16/09/2009 Σχετικά με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου. 19/11/2009

Αιτιολογική Εκθεση & Σχέδιο Νόμου για την Εγκριση της Πράξη Νομ. Περιεχομένου.

ΚΥΑ-ΦΕΚ της 30/07/2009

Σχετικά με τον χρόνο υποβολής συνταξιοδότησης.

ΚΥΑ-ΦΕΚ της 03/09/2009

Σχετικά με την διαδικασία μεταφοράς υπαλλήλων.



Γραφεία του ΟΑΕΔ και όρια αρμοδιοτήτων τους στο νομό Αττικής.

Διαδικασία και απαραίτητα δικαιολογητικά για την καταβολή της ειδικής επιδότησης από τον ΟΑΕΔ.

Υπολογισμός ΛΑΦΚΑ


Απόφαση Συμβουλίου της Επικρατείας -Δ-1938-2010-Αεροδρομιο Ελληνικού

ΑΝΑΤΡΟΠΗ του σχεδιασμού για την αποκλειστική χρήση του αεροδρομίου του Ελληνικού ως μητροπολιτικού πάρκου επιφέρει η απόφαση του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την οποία κρίθηκε παράνομη η υπουργική απόφαση που επέβαλλε την κατάργηση του αεροδρομίου. Με την απόφαση του ΣτΕ χαρακτηρίζεται παράνομη η επίμαχη υπουργική απόφαση (6385/1558/19.2.2008) καθώς ο νόμος του 1995, που προβλέπει την κατασκευή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τη μετατροπή του Ελληνικού σε μητροπολιτικό πάρκο, δεν αναφέρεται σε κατάργηση του αεροδρομίου, αλλά σε κλείσιμο ή διακοπή λειτουργίας. Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης του ΣτΕ, η υπουργική απόφαση κακώς στηρίχθηκε σε γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που είχε δεχθεί ότι ο νόμος του 1995 επέβαλλε την κατάργηση του αεροδρομίου. Κρίνει ωστόσο το ΣτΕ ότι ο αρμόδιος υπουργός διατηρεί τη δυνατότητα να αποφασίσει την κατάργηση του αερολιμένα αν κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται, ασκώντας συννόμως την αρμοδιότητά του.

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας είχαν προσφύγει οι ιδιοκτήτες των μικρών αεροσκαφών, ζητώντας την ακύρωση της απόφασης και τη διατήρηση ενός τμήματος του αεροδρομίου του Ελληνικού σε λειτουργία, για την εξυπηρέτηση των πτήσεων των ιδιωτικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Ντελέζος

αναδημοσιευση ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΑonline








Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s