ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ…..ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ


Συνάδελφοι, με έχει πιάσει μια απίστευτη απογοήτευση και με τους…συναδέλφους και με το FB. Πρώτα απ όλα το fb τα έχει κάνει μπάχαλο στο ψήφισμα. Παίρνω καθημερινά παράπονα από συναδέλφους που τους έχει καταχωρηθεί η ψήφος τους αλλού για αλλού. Το χειρότερο όμως είναι ,ότι πολλοί δεν έκαναν καν την προσπάθεια να καταλάβουν τι  ζητάμε. Δεν ξέρω καν αν άνοιξαν το ψήφισμα η αν νόμιζαν ότι είναι μια ακόμα εκδήλωση και….που να τρέχουμε τώρα….ωχ  αδελφέ. Μεγάλο πρόβλημα ο ωχαδερφισμός. ΠΡΌΦΑΝΩΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΞΩΦΑΛΤΣΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ. Και άλλοι για μια ακόμα φορά δεν το αντιμετώπισαν καθόλου. Πως αλλιώς να εξηγηθεί ότι 372 άτομα δεν μπόρεσαν η δεν ήθελαν να απαντήσουν. Παρ όλα αυτά η καταγγελία θα γίνει, γιατί όπως έχω πολλές φορές αναφερθεί και μόνος μου να ήμουν θα την έκανα. Κρατώ μια στάση αναμονής για λίγες μέρες ακόμα ,έχοντας στο μυαλό μου κάποιες πληροφορίες που θέλω να συλλέξω .Αν και το ψήφισμα απέδειξε ότι οι καλές προθέσεις έχουν να αντιμετωπίσουν τουλάχιστον την αδιαφορία ,παρ όλα αυτά θα έχετε σύντομα νέα μου.

ΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

