Τα Μετα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ «Υψηλά» Στάνταρντς Ασφαλείας


Στο βίντεο που ακολουθεί , θα δείτε την εγκατάλειψη που έκαναν με τσουλήθρες στην Κω , οι επιβάτες της Charter αεροπορικής εταιρίας Air Explore χθές. Βλέποντας το βίντεο σαν πρώην Ιπτάμενος , προσπάθησα να «αποκρυπτογραφήσω» με την πείρα μου αυτο που βλέπω στο παρακάτω βίντεο , και πραγματικά μένω εκπληκτος με τα υψηλά standards Ασφαλείας της ΥΠΑ , αλλα και του ground handling και λοιπων υπηρεσιων της νεας ΟΑ. Να σημειωσω οτι εχω συμμετάσχει σε ετησια άσκηση εγκατάλειψης με τις Αεροπορικές Αερογραμμές η οποία διήρκεσε 1 λεπτό και 10 » και χωρίς να κυκλοφορούν γύρω απο το αεροπλάνο διάφορα οχήματα πέραν αυτά της πυροσβεστικής…. :):):):) Εφιστώ την προσοχή σας στις παρακάτω χρονκές στιγμές του Βίντεο:

10″  / Η εγκατάλειψη ξεκινα απο την εμπρος δεξια (1 Right) πόρτα του 737-400 ΜΕ ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ πολυ σωστά, ενώ έχει τοποθετηθεί σκάλα στην πόρτα 2 Left ( πίσω αριστερά ) και στο μεταξύ Εργάτες του ground handling (!!!) εχουν τοποθετήσει τα καροτσάκια φορτο-εκφόρτωσης αποσκευών… :):) (αυτό είναι που επείγει;;;)

20″ – 40″ / Ενα Λεωφορείο επιβατών περνά λίγα μέτρα μπροστά απο την ΚΥΡΙΑ τσουλήθρα εγκατάλειψης (αφού οι πίσω δύο πόρτες είναι κλειστές-ανενεργές ) και πάει να παρκάρει!!!! σαν να μην συμβαίνει τίποτα……

1 λεπτό 10″/ Αφού έχει πάει σκάλα στην πίσω πόρτα και τα καρότσια αποσκευών ΗΔΗ…… τότε έρχεται και η Πυροσβεστική!!!! (πρώτα ξεφορτώνουμε τις βαλίτσες και μετά σβήνουμε την φωτιά δηλαδη;)

1 λεπτό 20″-40″/ Στο μεταξύ απο την αριστερή πλευρά που είναι ο φλεγόμενος κινητήρας περπατούν διάφοροι (εργάτες δεν νομίζω να είναι επβάτες γιατί θα ήταν πανικοβλημένοι η θα ετρεχαν)

1 λεπτό 45″/ Οι εργάτες πίστας απομακρύνουν τη σκάλα και η τσουλήθρα της πίσω αριστερής πόρτας ανοίγει ( 2 λεπτά μετά την εναρξη της εγκατάλειψης !!!, ευθύνη προφανώς του ξένου πληρώματος) όσο βλέπουμε καπνό προφανώς απο τον φλεγόμενο κινητήρα;; η πυροσβεστκό υλικό απο το όχημα;;;  Οπως και να έχει , ούτε κόσμος αλλά ούτε σκάλα έπρεπε να είναι εκεί κατά τις σωστές διαδικασίες εγκατάλειψης….

1 λεπτό και 58″ / Η σκάλα απομακρύνεται και αυτοί που  πρίν λίγο περπατούσαν στην αριστερή πλευρά του αεροπλάνου  αρχίζουν να τρέχουν!!!!  ( δεν θα έπρεπε να είναι καν εκεί απο έναρξης της εγκατάλειψης εκτός και αν ήσαν πυροσβέστες!!!!)

3 λεπτό και 18″ / 2 άτομα πηδούν απο την πίσω αριστερή πόρτα , φεύγουν περπατώντας αγκαλιασμένοι όσο ενα όχημα της ΥΠΑ (;) περνάει δίπλα , ενώ οι επιβάτες απο μπροστά εγκαταλείπουν τρέχοντας (Σε εγκατάλειψη οι επιβάτες πρέπει να παροτρύνονται με προστακτικούς τροπους απο πλήρωμα και δασωστες στο έδαφος να εγκαταλείψουν όσο το δυνατό πιο σύντομα για ευνόητους λόγους…οχι περπατώντας)

Αυτό που γνωρίζω ως κανονισμό για evacuation (εγκατάλειψη) αεροπλάνου είναι οτι:

Εφόσον αυτή γίνεται με τσουλήθρες διαφυγής (πράγμα που φανερώνει αγώνα ΕΝΑΝΤΙΑ στο χρόνο για να μην γίνει κάποια έκρηξη),  δεν υπάρχουν δίπλα στο αεροπλάνο ούτε εργάτες , ούτε καροτσάκια φορτοεκφόρτωσης αποσκευών, ούτε σκάλα  κοντά σε άλλη πόρτα που χρειάζεται ελεύθερο πεδίο μήπως ανοίξει η τσουλήθρα της , ούτε Λεωφορεία επιβατών που πάνε να παρκάρουν, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΩΣΤΕΣ….Ολα τα υπόλοιπα έρχονται όταν απομακρυνθεί και ο τελευταίος επιβάτης….Ολα τα παραπάνω είδα σαν πρώην Ιπτάμενος της Παλαιας Ο.Α. και το μόνο που δεν είδα είναι ΤΑ ΥΨΗΛΑ SΤΑΝDARDS ασφαλείας , ούτε απο το ground handling της  OA , ουτε της ΥΠΑ , αλλά ούτε και της Πυροσβεστικής που κατέφθασε ΜΕΤΑ την σκάλα που  τοποθετησαν στην πίσω αριστερή πόρτα και τα καρότσια επιβατών ….. Συνδυάστε τα παραπάνω γραφόμενά μου με το βίντεο που ακολουθεί:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΕΡΑΣ

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to Τα Μετα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ «Υψηλά» Στάνταρντς Ασφαλείας

  1. Ο/Η ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ λέει:

    Και επίσης, ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν επιτρέπεται μία τέτοια περίπτωση να σταθμεύει μόλις 100 μέτρα από το Terminal, το οποίο είναι γεμάτο επιβάτες (όποιος γνωρίζει το Α/Δ Κω, τρομάζει με το σημείο που στάθμευσε)!
    Σημειωτέο ότι η Κως διαθέτει δύο apron, το ανατολικό (ως εμφανίζεται στο video) και το δυτικό (παλαιός αεροσταθμός), όπου χρησιμοποιείται σε περιπτπώσεις κορεσμού του ανατολικού και για private jets, έκτασης ικανής να δεχθεί ένα αεροσκάφος τύπου DC-10 και ένα Α320/737.
    Σύγχαρητήρια κε Βγενόπουλε για το έμπειρο προσωπικό που επιλέξατε. Όλοι εμείς οι 8000 «παλαιοί και παρωχημένοι» δεν μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε στις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές…

  2. Ο/Η nick7833 λέει:

    Exw de tin entypwsi oti nwris sto binteo anoigei i tsoylithra tis 2L (!? Ti syndyasmos ki aytos..2L me 1R) alla briskei stin topothetimeni skala kai etsi meta apo peripoy 1 ,5 lepta, molis oi ergates pairnoyn tin skala , i tsoulithra kathetai kanonika sto edafos… Pali kala poy den skotwthikan kai stin askisi diladi..

  3. Ο/Η vertigo λέει:

    Σαν εκπαιδευτρια πληρωματων καμπινας που χει παρει μερος και σε »επισημες» ασκησεις εγκαταλειψης , πολυ» διασκεδασα» με την ασκηση που μας εβαλες εδω!
    μη χειροτερα, εχω να πω…

  4. Ο/Η Μητσος ο ιπταμενος λέει:

    Παντως θα ηθελα να ημουν επιβατης ….Θα τους ειχα κανει μια αγωγη, που θα ηταν ολη δικη τους…

  5. Ο/Η Kimon Kapoulas λέει:

    Νομίζω έχω καταγράψει documentary (mega structures αν θυμαμαι καλά στο ΣΚΑΙ) όπου έγινε emergency evacuation σε Airbus 380 σε λιγότερο χρόνο.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s