ΤΥΧΟΝ(!!!!!)ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ…..


Και μια φωτο….αρκετα χρονια πριν…..»τυχαια» καπου στο Κεντρο.

Aegean και Olympic Air: Δηλώσεις των εταιρειων

Πηγή: Express.gr 26/01/11-19:34

Τις επόμενες κινήσεις τους μελετούν οι ηγεσίες της Aegean και της Olympic Air, μετά την αρνητική απόφαση που εξέδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο αίτημα των δύο εταιριών για τη συγχώνευση τους, με το αιτιολογικό ότι το νέο επιχειρηματικό σχήμα θα οδηγούσε σε νέο μονοπωλιακό καθεστώς, με αποτέλεσμα οι έλληνες επιβάτες και οι τουρίστες και ταξιδιώτες απ, όλο τον κόσμο να πληρώνουν πιο ακριβά τα εισιτήρια στους εσωτερικούς προορισμούς. 

Λίγο μετά τη δημοσιοποίηση της απόφασης οι δύο εταιρίες εξέδωσαν κοινή ανακοίνωση, στην οποία επισημαίνουν ότι αυτή θα έχει αρνητικές επιπτώσεις τόσο για το επιβατικό κοινό όσο και για την οικονομία της χώρας μας και θα λειτουργήσει υπέρ των συμφερόντων των αλλοδαπών ανταγωνιστών μας. Παράλληλα σημειώνουν ότι λύεται η συναλλαγή που είχε προσυμφωνηθεί μεταξύ των βασικών μετόχων των δύο εταιριών.

Τέλος, αναφέρουν ότι θα μελετήσουν το κείμενο της απόφασης της ΕΕ και κατόπιν προσεκτικής ανάλυσης και συζήτησης με τους συμβούλους τους, θα αποφασίσουν για τις τυχόν περαιτέρω ενέργειες τους στα πλαίσια των δυνατοτήτων που τους δίνει η κείμενη νομοθεσία, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να ασκήσουν όλα τα ένδικα μέσα, στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια.

Με τη συγχώνευσή τους οι δύο εταιρίες προσδοκούσαν να εξελιχθούν σε ένα γερό παίκτη στο χώρο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, έχοντας ως βασικό πλεονέκτημα τον υπερσύγχρονο στόλο τους, ο οποίος ήταν από τους πιο νέους και στην πλειοψηφία του με τα αεροσκάφη Air Bus.

Οι δύο εταιρίες έχουν συνολικά στη διάθεσή τους 59 αεροσκάφη, 30 η Aegean και 29 η OIympic Air. Συγκεκριμένα ο στόλος των δύο εταιριών έχει ως εξής:

– Aegean 22 Airbus, 6 AVRO RJ -100 KAI 2 ATR 72

– Olympic 14 Airbus, 10 Q400 bombardier, 5 Dash-100 Bombardier.

Για την αγορά των νέων αεροσκαφών οι δύο εταιρίες έκαναν μια τεράστια επένδυση, που ξεπερνά τα 2,5 δις ευρώ. Με τα αεροσκάφη αυτά πραγματοποιούν δεκάδες πτήσεις καθημερινά σε 65 δρομολόγια του εσωτερικού και 41 του εξωτερικού.

Σε ότι το ανθρώπινο δυναμικό, οι δύο εταιρίες απασχολούν συνολικά πάνω από 6.000 εργαζόμενους.

Η απόφαση της ΕΕ, αν και αναμενόμενη εδώ και καιρό, εξαιτίας των πληροφοριών που είχαν διαρρεύσει από τους κόλπους της Κομισιόν, σχολιάστηκε από εκπροσώπους στο χώρο των αερομεταφορών.

» Είχαμε υπολογίσει όλα τα πιθανά σενάρια και είχαμε κάνει τους δικούς μας σχεδιασμούς» δήλωσε ο Διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, εκφράζοντας παράλληλα την αισιοδοξία του ότι η «αγορά θα βρει σύντομα το δρόμο της»

Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε δυνατές και εύρωστες εταιρίες για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στον ανταγωνισμό, αλλά όχι να δημιουργούν μονοπωλιακές καταστάσεις, δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών κ. Νίκος Φρατζεσκάκης.

Advertisements
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s